Tiedotteet ja uutiset

Tällä sivulla on käytettävissä Akavan tuoreimmat tiedotteet ja uutiset sekä Akavan liittojen uusimmat uutiset.

9.2.2024

Uusimmat tiedotteet

Akavan jäsenmäärä kasvoi vuonna 2021

Akavan liitoissa oli yhteensä 614 788 jäsentä vuoden 2022 alussa. Akavan kokonaisjäsenmäärä kasvoi vuoden takaisesta 3 397 henkilöllä. Jäsenmaksua maksavia jäseniä oli 439 555, missä oli kasvua 2 919 edellisvuodesta.

Uusimmat uutiset

Kuka on “Higher Education Developer of the year 2020”? Hae mukaan kilpailuun 31.8. mennessä!

Maailma on murroksessa, jonka johdosta myös korkeakoulutus on muutoksen pyörteissä. Yhtenä isona muutoksena on ollut siirtyminen yhä vahvemmin verkkopedagogiikkaan, mutta laadukkaan korkeakoulutuksen toteutumiseen vaaditaan myös paljon muuta. Nyt sinulla tai yhteisölläsi on oiva tilaisuus tuoda esiin innovatiivisia ratkaisuja korkeakoulujen palvelukehitykseen ja jatkuvan oppimisen saamiseksi keskeiseen rooliin modernissa korkeakoulutuksessa. Hacking Higher Education (HHE) FInland tarjoaa mahdollisuuden päästä esittämään suurelle yleisölle korkeakoulutusta mullistavan ratkaisusi!

Uusimmat uutiset Akavan liitoista