Tiedotteet ja uutiset

Tällä sivulla on käytettävissä Akavan tuoreimmat tiedotteet ja uutiset sekä Akavan liittojen uusimmat uutiset.

9.2.2024

Uusimmat tiedotteet

Akava kannattaa parlamentaarisen TKI-työryhmän esityksiä

Parlamentaarinen tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoiminnan työryhmä on saanut työnsä valmiiksi. Kansanedustaja Matias Mäkysen johtama työryhmä esittää tuoreessa raportissaan toimenpiteet ylivaalikautisista rahoitusmekanismeista, joiden avulla tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnan rahoitusosuus saadaan nousemaan.

Uusimmat uutiset

Akavan puheenjohtajavaali: Esittelyssä Sture Fjäder

Akavan puheenjohtaja seuraavalle nelivuotiskaudelle valitaan 25.8.2020 järjestettävässä liittokokouksessa. Ehdokkaiksi ovat ilmoittautuneet tähän mennessä Akavan nykyinen puheenjohtaja Sture Fjäder ja palvelujohtaja Maria Teikari Yhteiskunta-alan korkeakoulutettujen ry:stä (YKA).

Akavan puheenjohtajavaali: Esittelyssä Maria Teikari

Akavan puheenjohtaja seuraavalle nelivuotiskaudelle valitaan 25.8.2020 järjestettävässä liittokokouksessa. Ehdokkaiksi ovat ilmoittautuneet tähän mennessä palvelujohtaja Maria Teikari Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut ry:stä (YKA) ja Akavan nykyinen puheenjohtaja Sture Fjäder.

Uusimmat uutiset Akavan liitoista