Akavan ja Akavan jäsenjärjestöjen yhteinen Tärkeä osa minua -kampanja alkaa 16.5. Kampanjassa ovat mukana Akava ja Akavan 36 jäsenliittoa. Kampanjan kasvoina toimivat KM, esiintyjä Ernest Lawson ja VTM, toimittaja, kirjailija ja sosiaalisen median vaikuttaja Julia Thurén.

Tärkeä osa minua -kampanjan kasvoina toimivat KM, esiintyjä Ernest Lawson ja VTM, toimittaja, kirjailija ja sosiaalisen median vaikuttaja Ernest Lawson.
Ammatti-identiteetti on tärkeä osa korkeakoulutettujen kokonaisidentiteettiä. Akavan ammattiliitot tuntevat ihmisensä ja työskentelevät joka päivä tukeakseen oman jäsenkuntansa hyvinvointia niin työssä kuin yksityiselämässä. Ammattiliitoilla on paitsi tietoa myös ymmärrystä edustaa jäseniään. Akavan liitot vaikuttavat eri puolilla yhteiskuntaa aina siellä, missä eri alojen ja ammattilaisten ääntä halutaan ja pitää kuulla.
Nostamme esiin tarinoita 16.5.–30.5. ammatti-identiteettien takaa, kun akavalaiset kertovat tarinoitaan urapoluista ja ammatillisen itsetunnon kehittymisestä. Seuraa kampanjaa sosiaalisessa mediassa tunnisteella #TärkeäOsaMinua.
Lisätietoja:

